Quest for Azrael
A történelem sok titkot rejthet. Talán a dolgok nem egészen úgy történtek, ahogy feljegyzéseink említik. Mi van, ha valami kívül esett a feltérképezett területeken, és ma már hiába keressük, nincs ott? Ha a tündérmesék alapjai bizony igazak, és közel sem olyan tündériek?
Utazz te is el Veroniára, mely egészen Kr.u. 1000-ig Földünk része volt. Ám lakói bűneik miatt elkárhozottak. Az isteni büntetés Veroniát egy másik dimenzióba száműzte, annak minden lakójával együtt. A tragikus eseményt azóta is a Szakadás névvel illetik.
Azóta több, mint 800 év telt el. Veronia népei túléltek, az emberek, tündék, vámpírok, démonok, s nefilimek szép lassan megbarátkoztak az új életükkel. Régi hazájukról, Terráról már csak homályos mítoszok maradtak meg, sokan holtukig rá sem eszmélnek, honnan jöttek őseik. Ám az elátkozott földre új veszélyek leselkednek. Háborúk sora szántja fel a földeket, a népek közti összecsapások pedig egyre csak emésztik fel Veroniát, annak minden lakójával együtt. Mindeközben az árnyak közt sötét, rejtelmes bestiá lapulnak meg, egyre csak várva a pillanatra, amikor lecsaphatnak.
Ahogy az elcsigázott Veroniaiak utolsó lehelletéig küzdenek mindazért, mi szívüknek kedves, a remény egy új szikrája csillan meg. Azrael kardja, a kard, melynek tulajdonosa az utolsó földön élt angyal volt. A kard legendája futótűzként söpör végig a világon. Ezzel vette kezdetét a Változások kora, Veronia Másodkora, a bizonytalanság és a nagy álmok korszaka. Minden szájból más és más a fegyver hatalma, ám egy dolog bennük közös: aki kezében tartja, elhozhatja a változást Veroniára.
Oldalunk lassan öt éve folyamatosan állítja kíhívások elé a kalandorokat. Amit nyújtani tudunk:
- Egyedi világ, realisztikus, korhű középkori fantasy setting, benne kelta, héber, keresztény mitológiai elemekkel. (és idézetek! Idézetek mindenütt!)
- Egyedi játékrendszer, mely kiállta az idő próbáját. Megtalálhatók a jól ismert RPG-s elemek, mint a kasztok, szintlépés, mesterségek is. A játékmenet, a harc, varázslás fórum alapú játékra lett optimalizálva.
- Fórum alapú játékként a képzelőerőnek, kreativitásnak, találékonyságnak különösen nagy szerepe van a küldetések során. A játékosoknak lehetősége van karaktere adottságait úgy kihasználni, hogy annak csak a képzelete szab határt.
- Barátságos, befogadó játékosközösség, tapasztalt mesélők, akiktől nyugodtan lehet tanácsot kérni az újonnan érkezőknek is.
"Szerintem maga Azrael sem tudja, mire képes az a kard. Talán semmire. Talán mindenre"
- Darrakard, a démoni írnok
Egyes elérhetőségek bejelentkezés után válnak láthatóvá.